Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Fresia

Szyja jest dobrze.xp


Ile czasu mniej wiecej zajmuje si wykonanie takiej stronki łącznie z psem?


z cyklu: hiper realizm wymagany przez zwykłych śmiertelników.


Wiecie, moja ręka na zdjęciu juz była taka duża w stosunku do postury.. Mój jedyny portret namalowany przez kogoś ever.


Rozumiem, ze to praca na czesc zmartwychwstałego internetu?


Chciałam i zajrzałam.:F
Dziewczę przed moimi oczami wygląda całkiem uroczo, trzeba przyznac. Moze pod niektórymi względami ująłeś ją zbyt męsko.
W sumie to elementem, który najbardziej mi się podoba to spodniczka i nogi.. seksi.; o
A ten pieprzyk na piersi.. to ze względu na jakieś twoje upodobanie?


Złowieszcza rybcia?


Ej.. a jakie sa tego walory artystyczne?


Digart dnia, hardy żart.:F


Nie wszyscy zabijają.O.o'' Mojemu pan od rysunku Lina bardzo sie podobała.. z reszta to za roznica, czy jestem z plastyka, czy nie?


Technika?;3


Cofam "popracuj nad kreską".


Wow, hardo. MiSZCZyni kredeczek i pokazywania swiatła na włosach, najsu, najsu.


Że też ci sie chce..: P

Popracuj nad cieniowaniem i kreska. Dłoni nie bede sie czepiac, bo wszyscy mamy z nimi problem.XD I tych kolorków nie powinno tu być.. są niespojnymi punktami, które rozpraszają. Albo jeden punkt, albo żaden.

W kazdym razie zazdroszcze cierpliwosci.;3


wiem, wiem, nie jest dobrze. ----> czasem się zastanawiam, czy taki tekt to nie jest czysta prowokacja.xP

W każdym razie wg mnie jest spoko.;p


Niestety nikt łaskawie nie wyemitował ostatniego sezounu w polsce.;<


Na urodziny dostaniesz ode mnie zestaw kół zębatych.


Moim zdaniem narysowałes ją tak, jakby była to rzeźba z brązu..


Ale.. ta twarz nie miała byc idealnie symetryczna. ... Nastepnym razem naysuje polowe, zaznacze, skopiuje i wkleje w odpowiednim miejscu.


Na pierwszy rzut oka myślałam, że to fotografia.
Przerażasz mnie.


Jest tu trochę błędów anatomicznych np dłonie (ale nie bede sie szczegolnie tego czepiac, bo wiekszosc osob ma z tym problem), ramiona o zbyt zaokrąglonych kształtach no i chociażby obojczyk umieszczony zbyt nisko, za to bardzo ładna talia i biodra
Mocną stroną jest kreska i cieniowanie. Włosy wymiatają, czadowa fryzura swoją drogą.^^ Ogółem desing postaci zasługuje na dużego plusa.
Poza tym ciekawa i swobodna poza. Ogółem jest na czym zawiesic oko.

Ale to tylko moje zdanie.: P


Nie myślałam, że kiedyś to usłyszę/przeczytam.
Dziekuje.(;


Oj, zdziwiłabyś się. Jeśli jest się w drugiej z nalejlepszych szkol plastycznych w polsce..xP


Cóż, każdy rysuje na swój sposób.. Ale musze przyznać, ze ta praca troche mnie nauczyła. Z reszta, inaczej rysuje sie mangą po czterech latach szkoły plastycznej.:F Mowia mi: kreska nie taka, proporcje niemangowe, cieniowanie złe.. itp itd.


© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt